Page in your language

Sklizeno

„Největším očekáváním bylo v samém začátku jednoznačně zefektivnění práce se sortimentem a při plánování prostoru prodejny. Během prvních tří měsíců došlo k naplnění Quantu daty a zakreslení tří stávajících poboček MY FOOD. Pobočky dostaly k dispozici tablety a přes webové rozhraní pracovaly s planogramy přímo v prostoru prodejny.“

Martina Pokorná
Manažerka nákupu

Příběh zákazníka

První pobočka MY FOOD market byla otevřena v květnu 2013 v Brně s cílem vybudovat český koncept středně velkých obchodů s kvalitními potravinami, který nabízí ucelenou řadu potravin s důrazem na kvalitu, čerstvost a složení výrobku a zákazníkům nabízí zážitek z nakupování spojený s vynikající službou.

Na trhu bylo ale v té době podobných konceptů více. V roce 2010 vznikl první Náš Grunt v Praze a v roce 2011 bylo otevřeno první Sklizeno v Brně. Tři podobné koncepty, tři různí podnikatelé, tři podobné motivy: kvalita, čerstvost, poctivost, podpora lokálních výrobků a farmářů a důraz na zákazníka. Ale také řada podobných problémů: neucelený sortiment, vysoké ceny, zásobování, neefekti- vita v mnoha oblastech, potřeba lepšího zázemí a potřeba velikosti. Proto došlo v letech 2016 a 2017 ke spojení těchto tří konceptů pod jedinou značku Sklizeno.

Právě výše popsané problémy nás v roce 2016 vedly k tomu začít hledat nástroj, kterým bychom mohli část činností zefektivnit, a proto jsme začali hledat systém na tvorbu planogramů. V té době jsme vůbec netušili, v kolika ohledech nám Quant bude krom planogramů užitečný.

Ve zkratce

  • Zákazníkem od roku 2016
  • 25 poboček v Česku i na Slovensku o velikosti 70–250 m2
  • 424 dodavatelů
  • 15 236 produktů v Quant databázi

Oblíbená funkce

Cenovky integrované s planogramy a Quant Webem.

Výsledky

  • Průměrná doba otevření nové pobočky se snížila z 5 na 1,5 dne.
  • Automatické objednávky s Min / Max definovanými pomocí planogramů.