Page in your language

Ebl-Naturkost

„Mezi nejdůležitější výsledky patří mimo jiné lepší přehled o sortimentu, lepší plánování sortimentu s předstihem a snadnější umisťování zboží v prodejnách, což je vnímáno jako obrovská úleva! To také přispívá k lepší orientaci zákazníků na našich prodejnách.“

Michael Ebert
Category Manager

Příběh zákazníka

První školení a zapojení našich prodejen jsme zahájili v září roku 2016. Naše původní očekávání byla taková, že bychom chtěli být schopni lépe plánovat a analyzovat náš sortiment.

Po vyřešení problému s datovou komunikací v rámci různých databází se zbývající problémy týkaly kvality získaných dat o zboží. Tisíce obrázků muselo být oříznuto a rozměry zboží byly často zadány v nesprávném pořadí (šířka, výška a hloubka). Pouze tato „přípravná práce“ trvala přibližně šest týdnů. Prvním milníkem využití Quantu bylo otevření jedné z našich prodejen v prosinci roku 2016 s pomocí planogramů pro oddělení Potravin a nápojů.

První planogramy byly zveřejněny na všech prodejnách v lednu roku 2017.

Ve zkratce

  • Zákazníkem od r. 2016
  • 29 obchodů s bio produkty
  • Přes 250 dodavatelů
www.ebl-naturkost.de

Oblíbená funkce

Oblíbeným reportem je analýza prostorových podílů a grafické znázornění prodejů a obratu v planogramu.

Výsledky

  • Lepší přehled o sortimentu a jeho plánování s předstihem.
  • Snadnější umisťování zboží v prodejnách.
  • Úspora času při plánování prodejen.
  • Snadná a rychlá integrace automatického předávání dat z různých zdrojů.