20. 04. 2020

Jak vytvořit skvělé vystavení?

Visuální merchandising je umění vytvořit vystavení, kde se člověk bude cítit příjemně. Quant je skvělé řešení pro visual merchandising podložený daty a s návazností na logistické procesy.


Není to tak složité, pokud se zaměříte na několik hlavních zásad:

1. Všechno začíná správným layoutem.

Půdorys prodejny musí odpovídat pravidlu jezera – lesy – hory, využijte proto vysoké a nízké vystavovací plochy. 3D vystavení fashion

2. Barvy jsou to, co přitahuje naše oči.

Dejte si záležet na barevném sladění produktů a POS.

Fashion planogramy

Příjemné barevné ladění přitáhne zákazníky do té části prodejny, kam potřebujete. 

3. POS jsou navigace směřují zákazníky do určitých částí obchodu.

Využijte sílu Point of sales, jsou to magnety pro oči.

 Fashion planogramy

4. Planogram je základ.

Planogram nám pomáhá rozvrhnout správně produkty a vybrat nejlepší zařízení pro jejich zviditelnění. Vytváření fashion planogramu

Díky 3D visualizaci je možné si snadno vyzkoušet, jak bude vystavení v prodejně působit. A pokud to nebude ono, je možné to snadno upravit a vylepšit. 

Fashion planogramy

Díky planogramům můžeme simulovat tok zákazníků a eliminovat mrtvé kouty v prodejně. Anebo jednoduše vypočítat, kolik produktů je potřeba pro vystavení v jednotlivých prodejnách.

Visuální merchanidising je umění vytvořit vystavení, kde se člověk bude cítit příjemně. A jen tak mimochodem dojte tam, kam ho oči dovedou… k pokladně.

Quant je skvělé řešení pro visual merchandising podložený daty a s návazností na logistické procesy.