Page in your language
28. 11. 2018

Příležitosti produktů

Potřebujete vylepšit prodeje? Pak doporučujeme vsadit na analýzu Příležitosti produktů.

Při tvorbě planogramů se občas stane, že si nejste jistí, zda zvolený produkt je ten nejlepší a jestli by nebylo vhodnější umístit jiný výrobek. Potom se hodí rychlý nástroj, jak zjistit, zda neexistují produkty s lepšími prodeji, které nejsou umístěné.

Quant nabízí možnost ověřit si před publikováním planogramu, zda existují produkty, které nejsou umístěny v planogramech, přestože mají vyšší prodeje než jiné produkty, které v planogramech umístěné jsou. Zároveň vypočítá, o kolik by se mohly zvýšit prodeje, kdybyste provedli záměnu za umístěný, ale méně prodejný výrobek.

Pokud jsou pro Vás rozhodující jiná kritéria než prodeje, například počet prodaných kusů nebo zisk, stačí změnit kritéria a údaje se automaticky přepočítají dle zvolených parametrů.